![Левон ХАМПАРЦУМЯН](/files/tn/132576499975369.jpg)
![Виц на деня](/files/tn/144792989037325.png)
- Аз нямам рожден ден.
- Е как така?
- Ми, родена съм през нощта...
![Виц на деня](/files/tn/144792989037325.png)
- Ооо, не, не, просто искам да отида до тоалетната?
![Статус във фейсбук](/files/tn/144792839652184.png)
Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]
Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Тенденцията била аеропортът в южния морски град да се превърне в товарен
Концесионерът на летището съдейства за разговори с „Уиз еър“, „Райънеър“ и „Туркиш Ейрлинес“
Обещали среща с представители на нискотарифните авиокомпании, а дошли да обясняват на кметовете от Южното Черноморие, че им е слаб маркетингът
До момента не са предприети никакви конкретни стъпки към откриване на нови въздушни маршрути от и до Летище Бургас и не се полагат достатъчно усилия за привличане на нови авиокомпании, аргументира се той
Създаването на конкурентна среда ще донесе много повече ползи както за двата региона, така и конкретно за туристическите браншове и местния бизнес, а и за самия летищен оператор, смята Иван Алексиев
Искат спешна среща с концесионера на бургаския аеропорт, който реално „зазими“ пасажерския терминал
Правителството на НДСВ избра датската „Копенхаген еърпортс”, но ВАС декласира победителя, а Тройната коалиция даде аеропортите в Бургас и Варна на своя фаворит
Може да заменим „Дубай“ с „ Шанън, Ирландия“ и планът ще продължи работи, защото това е икономически модел, а не географско понятие, категоричен е кандидатът за кмет от СЕК
Едната писта е в окаяно състояние, няма пилот, който ще приземи самолет, а ремонтът на другата не е рентабилен, смята Андреев, който има солиден опит в авиацията
Основната причина е отливът на познатите пазари като Германия и Русия